/ Allmänt /

4 dagar

Hej, hejsan, hallå, tjena!
 
Sommarlovets första vecka inledes på sjukhuset för 4 dagars inläggning med sjukgymnastik och intralipid på natten.
Kan ju säga att jag inte märker någon skillnad snarare tvärt om, jag har haft riktigt ont i mina leder denna gången, feber från och till, mått illa men vet inte om det är på grund utav maronemet eller om det är någon annan anledning.
 
På tisdagen så tog jag en tur ner i Lund då jag var sugen på jordgubbar men det hela slutade med att jag handlade chips och popcorn istället ;)
Lund är en mysig stad och det var fint väder vilket gjorde saken ännu bättre men den har sina nackdelar..
ALLA GALNA CYKLISTER SOM HAR NOLL KOLL PÅ OMGIVNINGEN.
Jag var livrädd att någon skulle cykla in i mig för dom har verkligen ingen trafikvett ..
Men som sagt så orkar jag inte så mycket längre så senare på kvällen samma dag fick jag stå mitt kast och ta imot feber med värk i kroppen.
På onsdagen så var det den traditionella midsommarfirandet som lekterapin håller i.
Det blev jordgubbstårta och en hel del jordgubbar med glass och fint väder när dom andra dansade runt!
 
Jag märker att jag börjar bli för stor för lekterapin, jag springer inte in och pysslar längre eller sparkar tunt ute på innergården.
Men jag är så tacksam för att det funnits där under mina sjukhus år och fortfarande gör, för utan lekterapin skulle det vara så tråkigt, man skulle inte ha något att se fram emot.
Alla underbara tanter som jobbar där och ställer upp när man mår som värst, dom finns där och ger en glädje mitt i alla tråkigheter!
 
Igår var det midsommar och den firades hemma med min brors familj och hans svärmor, det var trevligt och för en gångs skull så var det fint väder !
 
Jag är så spänd på att få veta om jag kommer in på gymnasiet och den 2 juli så kan man logga in och kolla !
 
 
 
Jag hoppas alla ni där ute har fått en bra start på sommaren och tar hand om varandra för ni ska aldrig ta livet förgivet, en dag tar det slut.. men tills dels så tycker jag ni ska ta tillvara på det så gått det går.