/ Allmänt /

Danmark, Iv kur och skolan börjar imorgon

HEEEEJ!
Sedan sist så har jag varit i Danmark (Roskilde) på en bilträff eller som vi alltid säger, raggar träff.
Var där över en helg med mina föräldrar, lilla syster och min brors dotter. Vi tältade och hade det allmänt trevlig!
På Fredags kvällen så var det cruising inne i city så då kom min bror över med resten av familjen, vi eller dom andra åt glass och sen åt vi buffe senare på kvällen. Vi hade tur med vädret hela vistelsen för regnet kom inte för än vi hade packat ihop och skulle åka hem igen,  skönt för aldrig roligt att gå blöt och sedan sova i tält ;)
 
Efter Danmark påbörjade jag en IC kur som var planerad att underlätta till skolstarten men istället blev allt ett helvete, som jag tidigare sagt så tål jag ju inte meronem men ibland så funkar det okej men inte denna gången.
Jag spydde ett antal gånger och har mått riktigt dåligt, kändes som min kropp blivit slagen och överkörd och jag var illamående 24/7.. efter en vecka med meronem så fick jag en annan antibiotika.
IV kuren är slut imorgon och jag kan ju inte precis säga att den hjälp, verkligen inte.
Men jag mår i alla fall lite bättre än för en vecka sen, men det är ju bara för att slutade med meronemet så egentligen mår jag inte bättre.
 
 
IMORGON BÖRJAR JAG SKOLAAAAAAAAAAAAAAAN!
Åh vad jag längtat, ska bli så himla roligt och jag är så taggad, nervös och spänd.
Hoppas verkligen på det bästa för detta känns bra.
 

Min andra något slemmiga halva