/ Allmänt /

Första Riktiga steget.

Hej!
Allt bra med er ?
Själv är de som vanligt!
Var i Lund i går på vanligt besök och hade andningsgymnastik.
Hade inte gått ner utan holt min vikt exakt !!:D
 
Nu vecka 43 ska jag ha prao.
Ska praoa hos en som vi känner, hon jobbar där dom glömda sakerna från tågen hamnar.
 
Tror faktiskt jag vet vad jag vill gå för linje i gymnasiet!
Har 3 jag är intresserad av.
Vård och omsorg, hotel och service och kock servitris.
Så får se vad de blir av de..
 
Den 29/10 ska jag ha mitt första "riktiga" samtal med transplantations teamet!
Känns bra men ändå konstigt.
Jag är rätt förvirrad om jag ska vara ärlig.
Den ena säger de och den andra säger så..
Men de blir säker bra tillslut!
Så praktiskt tagen tar jag första steget den 29..
 
Höstterminen är snart slut, lagom stressad skulle man kunna säga..
Jag blir sååå förbannad över tanken om hur mycket jag missar bara pga av min sjukdom, om jag inte hade haft den är jag säker på att mina betyg hade varit riktigt bra.
Om jag hade haft den ork så hade all kunskap blivit lättare, om jag hade varit frisk hade jag verkligen kunnat satsa allt jag har på skolan men nu är de lite svårt när man faktisk har fult upp med att hålla sig vid liv.
Men samtidigt vet jag ju om att hade jag varit frisk kanske jag inte hade tänk på samma sak och inte heller haft samma syn på livet och kanske inte tagit skolan på allvar ?
 
De är något man kan vrida och vända på 1000 gånger om för jag vet inte hur de är att va frisk utan kan bara sätta mig in och föreställa mig hur de kunde ha varit.
 
Har sålt jultidningar för första gången, och om jag räknat rätt så kommer jag få 900 kr och en surfplatta utav de !;)
 
Jag tycker om att tjäna pengar för jag är stolt och uppskatar varenda krona jag får in, har sålt majblommor sen i 4:an och tjänat rätt bra på de då jag verkligen lagt ner tid och energi på de.
Blir så arg när jag ser och hör andra ungdomar som är så bortskämda och otacksamma ..
 
Nä men vi hörs!
/slemkärlek ♥