/ Allmänt /

December, Januari

Hej!
Nu är de bestämt.
Vecka 3 läggs jag in och gör de sista inom utretningen om transplantation.
Har varit rätt rörigt och jobbigt då jag först skulle göra de i Göteborg sen blev de plötsligt ändrat till Lund och de drog ut på tiden..
Men skit i vilket för nu är de på gång!
Jag ska även laga mina 4 hål som jag haft nu i 2 år...
OCH NEJ JAG HAR INTE STRUNTAT I ATT LAGA DOM.
På grund utav mina utslag som började för ca 3 år sedan har jag inte kunnat göra de dom gånger tandläkar tider varit bestämda och har de inte varit mina utslag har de varit något annat jävla skit.
Då vi bestämde oss för att jag skulle göra de under tiden jag är sövd så ville inte riktigt min läkare de men jag fick inga riktiga svar varför.
Efter många om och men så  tog tand läkaren kontakt men mig/oss och undrade vad som hände och vi bestämde då att jag skulle laga dom under narkos men att tandläkaren skulle kontakta Lund.
Då fick vi klara besked att de inte finns en chans att jag kan sövas för de är jag alldeles för sjuk för.
Så nu är jag här 2 år senare varav de senaste halvåret har varit utan besked från läkarnas sida..
Kan till lägga att läkaren jag haft i väldigt många år slutade i somras så nu har jag istället 3 andra läkare och de gör inte saken enklare..
 
Ville bara uppdatera om att vecka 3 så är de MIN vecka och jag har väntat på den länge...
/Slemkärlek ♥