/ Allmänt /

Glädjen.

Hej!
 
Satt och bläddrade runder på Facebook härom dagen och fick syn på denna bilden ..
 
Den fick mig att bli glad!
Dels för att hon fick chans till ett längre liv men även för kärleken som syns i bilden.
Kan bara föreställa mig känslan att få vakna upp och faktiskt veta att man överlevt, sedan att få se den man älskar är nog minst lika fantastiskt.
 
Innerst inne vill jag att telefonen ska ringa och någon ska berätta att dom fått ett par lungor som  möjligtvis passar i min lilla kropp men ju längre tiden går så blir jag allt mer fundersam över hur jag kommer agera, jag är rädd för att inte vakna upp igen eller för att det inte ska hinna komma några lungor som passar.
 
Men denna bilden ger mig ändå hopp och glädje för jag vet att det ändå finns en chans.
Trots jag inte vet vem någon utav dom på bilden är så är jag oerhört glad för dom båda!
/slemkärle♥