/ Allmänt /

värmen är olidlig.

Hej där ute i denna hemska värmen!
Det var ett tag sen jag skrev så kände att det var dags nu.
 
Sist jag skrev så hade jag iv kur som nästan var slut, som vanligt så gav den ingen större effekt och jag har under sommaren bland annat legat i nästan 40 graders feber, mina vanliga utslag och värk.
Så i princip har allt varit som vanligt.
Men jag skrev ju även att jag hoppades på fint väder och man kan ju säga att vi haft lite fööör fint kan jag tycka..
Värmen är bara jobbig, den gör mig illamående, helt slut, jag är inte hungrig och med feber så har det bara varit värre.
Men ska inte klaga för den är ju trots allt sällsynt så får ju vara glad ändå, den har ju i alla fall gett mig lite färg.
 
 
Jag skulle ju även på diggiloo och det var så trevligt!
Vi hade tur med vädret, bra artister och komikern gjorde det bara bättre!
Att jag såg, stod sidan om, FOTADES med Oscar Zia var ju inte helt fel.
( ja jag är lite av en fangirl men kom igen DET ÄR JU OSCAR ZIA VI SNACKAR OM ? #gladtonårstjej)
 
Sen blev det 2 dagars vistelse på Falsterbo Horseshow med min brors tjej  och hennes syster, även det var väldigt trevligt och roligt att komma iväg bara ett litet tag.
Dock var även där väldigt varmt men vi överlevde och måste säga att jag aldrig ätit så god pizza som då ( dock kommer jag inte ihåg vad pizzerian hete..) !
 
Har även tältat en natt  då jag och min syster blev sugna på att tälta så vi ringde hit vår brors dotter och slog upp tältet, vaknade kl 7 på morgonen i en bastu kändes det som men kul hade vi! 
 
För övrigt rullar livet vidare, jag väntar, längtar och grubblar långt in på dom sena kvällstimmarna  på grund utav något som kan ske när som helst.
 
Mer än hälften utav sommarlovet har nu gått och skolan närmar sig, jag längtar som ett litet barn på julafton.
 
Tills vi hörs nästa gång så får ni njuta av sommaren! / slemkärlek♥