/ Allmänt /

asså nu är de ju verkligen på riktigt ..

Hej!
 
Sedan i onsdags har jag tänkt rätt mycket över vad som faktisk kan hända just nu.
Nu är de ju liksom på riktigt ?
Telefonen KAN ringa när som och hur kommer jag reagera då ?
 
Grejen är att eftersom detta är något jag vetat skulle hända någon gång i livet så har de inte känts som någon stor grej utan med som en andra chans men nu är de verkligen där i tanekn HELA tiden..
 
Det är inte så att jag liksom går och väntar spänt på att telefonen ska ringa för jag vet hur lång tid de har tagit för visa som väntat på nya lungor, utan de är mer att de faktiskt kan ringa och det skrämmer mig lite.
 
För om och när den väl ringer hur kommer jag reagera då ?
Kommer jag bli helt överlycklig, få panik, brista ut i gråt eller kommer jag bara ta det lungt och låta det gå som de går ?
 
Ända stället jag helst inte skulle vilja få samtalet är i skolan.
För även om nästan alla där vet om det hela så känns det endå inte som ett ställe där jag kan ta det lugnt och verkligen få tänka på vad som händer.
Utan hade mer blivit sjukt stressad för då måste jag ju leta reda på tex min metor eller rektor så att jag inte bara åker därifrån.
Sen vill jag ju så klart säga hejdå till mina vänner och berätta för klassen så dom vet om de.
Men helst av allt skulle jag vilja få samtalet hemma i soffan efter att ha ätit god mat och sett på tv ;)
För så fort dom ringer så får man inte äta något utan då blir man fastande direkt!
Så tänk om dom ringer när man är som hungrigast ..
Men egentligen är de ju skit samma för om jag får ett par friska och ina lungor kommer jag ju kunna äta hur mycket mat jag vill efter ;)
 
Nä men det är mycket som snurrar runt just nu när det verkligen är på riktigt och kommer nog skriva en del här på bloggen då de är ett sätt att ventilera mina tankar och funderingar!
/slemkärlek♥