/ Allmänt /

frisk

Hej!
 
Nu är influensan borta och jag är på bättringsvägen!
Platsen på listan är min igen !:D
Så nu är det på riktigt igen vilket känns okej.
 
Idag var jag på sjukhuset på vanligt återbesök som består utav 1 timme hos sjukgymnasten och sedan läkarbesök.
Fast idag skulle jag även få ett vaccin men kommer inte på mot vad men den behövdes tas nu medans man väntar på transplantation.
 
Som tur är så hade jag inte gått ner så mycket i vikt nu under influensan vilket gör mig lättad !
 
Min syokonsulent ringde mig idag och hjälpte mig med gymnasievalet så nu har jag sökt in !
 
1:a restaurang och livsmedel, inriktning servis  2:a hotel och turism,  inriktning turism.
 
Men som sagt är så vet jag ju inte riktigt hur de kommer bli med gymnasiet ännu men har i alla fall sökt in och hoppas på att jag får nya lungor snart så jag kan börja gymnasiet till höst som alla andra 98:or i landet.
 
/Slemkärlek ♥